Blackhawk8100
2016-12-30T21:27:35Z
Bump, less than 2 days!
Blackhawk8100
2017-01-01T13:21:46Z
jeffery.pruett.1
2017-01-02T17:41:25Z
Man I've been having dreams about that desktop so bad lol...But idk maybe it's just a dream *sigh*
fortunz
2017-01-02T21:47:55Z
Both prizes are pretty dreamy, but sometimes dreams come true! Keep on believing.
Sim_8_3
2017-01-02T22:26:39Z
Like the song says "Don't stop believin

Hold on to that feelin" you never know dreams sometimes come true, but just like dreams, nightmares can too, Muhaha Evil Laugh, lol or like the other song says "Dream On Dream Untill Your Dreams Come True" Gotta love that Aerosmith.

Blackhawk8100
2017-01-03T00:48:47Z
The announcement will either come out tonight, tomorrow or next week. CES is this week.
fortunz
2017-01-03T10:42:53Z
Dave_HH wrote:

Hi All! First, Happy 2017 to you all! We wish you the best in the new year. Second, we just wanted to offer an update here that we will be selecting and announcing winners for this giveaway when we return from the CES 2017 show, the week of 1/9/17. Stay tuned and thanks! :D

FWIW, looks like it'll be next week. Taken from the blog post comments.

Sim_8_3
2017-01-03T22:00:41Z
Originally Posted by: fortunz 

FWIW, looks like it'll be next week. Taken from the blog post comments.

Like the song says "The Waiting Is The Hardest Part" lol

Sim_8_3
2017-01-09T23:09:07Z
Originally Posted by: Blackhawk8100 

Oh yeah, we also have a Discord if you wanna chit-chat! discord.gg/PStJBcJ

Last time I logged on the Discord no one was on, how about scheduling a chit chat?

Blackhawk8100
2017-01-10T02:30:30Z
Alright, sure. What times work y'all? Any time from 4 or later this week except from Friday to Monday, and next week and on after 4pm any day except Wednesday and Friday. (I am busy with finals :/)
Sim_8_3
2017-01-10T03:31:42Z
Originally Posted by: Blackhawk8100 

Alright, sure. What times work y'all? Any time from 4 or later this week except from Friday to Monday, and next week and on after 4pm any day except Wednesday and Friday. (I am busy with finals :/)

Which pretty much leaves the weekend or nothing? lol

jeffery.pruett.1
2017-01-10T04:01:38Z
Whenever you feel Hot for Hardware I'm game 😎
aganatsu
2017-01-10T04:49:31Z
Originally Posted by: jeffery.pruett.1 

Whenever you feel Hot for Hardware I'm game 😎

Lmao

Blackhawk8100
2017-01-10T13:10:31Z
So...yeah, next weekend 😛 We can finalize details later.
Blackhawk8100
2017-01-10T13:10:34Z
So...yeah, next weekend 😛 We can finalize details later.